Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2018 10:27 - За ползите от картините
Автор: pohomov Категория: Изкуство   
Прочетен: 1060 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 07.09.2018 11:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Гледах материал за интернет маркетинга и доколкото разбрах, ако искаш добри продажби първо трябва да си полезен на хората.Аз съм художник (или поне така си мисля).И си зададох въпрос - аз със какво съм полезен на хората със моите картини. За иконите е ясно, те са част от духовния живот на православният християнин. А картините? Полезен идва от полза, т. е. нещо практично(от тълковния речник - облага, изгода) Ха сега де..?! " Купете си картина , тя ще скрие дефектите по стената Ви"image😆image😆 Не ми се иска да развивам теории по естетика. Ето обява :
Картина голяма, 1,2 квадратни метра , скрива неравности пукнатини и дори дупка за таен изход, може да послужи като прикритие на сейф с мноооого пари, може да прикрие "майсторска" работа по тапети, латекс и прочие. От лицевата страна носи на поливане със  вода и алкохол в умерени количества. Рамка от екодървесина с кръстачка,  при спор с яростен опонент може да я захлупите на главата му, благодарение на конструкцията победата в спора ви е гарантирана.

Колорита е такъв ,че ако размажете комар няма да се вижда петното или ако е на небето ще изглежда като летящ гларус .Става за временна мушама на холна масичка(ако преди това направите на трески и подпалки подрамката! 
А и ако на някой му е интересно какво има боядисано , то това е Варна , ама през есента, няма туристи ( спокойствие) Пък и залез.
image



Гласувай:
2



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pohomov
Категория: Изкуство
Прочетен: 64313
Постинги: 18
Коментари: 29
Гласове: 37
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031